DTW FAQ



  • TOIMITUKSEN SEURANTA

  • Milloin tilaukseni lähetetään?

    Voit nähdä tilauksesi odotetun lähetysajan vahvistusviestistä, jonka sait pian ostotapahtuman jälkeen.

    Muista, että lähetys tapahtuu arkipäivänä ja siksi sinun ei tule laskea mukaan viikonloppuja ja pyhäpäiviä.

  • Voiko tilaukseni lähettää osissa? (Osatoimitus)

    Emme voi jakaa tilaustasi erillisiin toimituksiin, mutta lähetämme koko tilauksesi mahdollisimman pian. Olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ja voit halutessasi perua kyseisen tuotteen tilauksestasi. Tämän jälkeen voit uusia tilauksen tälle yksittäiselle tuotteelle.

  • Tilauksessani on tapahtunut virhe. Kuinka voin tehdä tilaukseeni muutoksia?

    Voit useimmiten tehdä muutoksia, jos et ole vastaanottanut vahvistusta siitä, että olemme pakanneet tilauksesi. Ota meihin yhteyttä soittamalla asiakaspalveluumme +45 38 40 67 87

  • Tilaukseni on lähetetty, mutta en ole vastaanottanut pakettiani. Mitä minun tulisi tehdä?

    Yleensä tilaukset toimitetaan 2-8 arkipäivää lähetyspäivästä. Saat sähköpostitse seurantanumeron, jolla voit seurata lähetystäsi ja tarkkailla sen tämänhetkistä sijaintia. Muista, että postiluukussasi tulee olla sinun nimesi. Jos et kuitenkaan vastaanota lähetystä, niin pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@dickiestowear.eu, jolloin voimme auttaa sinua asian kanssa.

  • TILAAMINEN

  • Voinko tehdä tilauksen soittamalla puhelimitse?

    Tilauksen tekeminen puhelimitse ei ole mahdollista. Voit tilata tuotteitamme vain verkkokaupastamme.

  • Miksi en ole vastaanottanut vahvistusta tilauksestani?

    Saat tilausvahvistuksen muutaman minuutin päästä maksun hyväksymisestä. Jos et ole vastaanottanut tilausvahvistusta, tulee sinun tarkistaa sähköpostisi roskapostikansio. Jos tilausvahvistus ei ole sielläkään, niin voi olla mahdollista, että olet kirjannut väärän sähköpostiosoitteen. Tässä tapauksessa pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@dickiestowear.eu

     

  • MAKSUVAIHTOEHDOT

  • Mitä eri maksumahdollisuuksia minulla on?

    - VISA
    - VISA Debit
    - VISA Electron
    - MasterCard
    - Maestro
    - Lahjakortti
    - Klarna
    - PayPal
    - Paytrail

     

  • Milloin maksu peritään tililtäni?

    Jos olet valinnut maksutavaksi korttimaksun, tilaussumma peritään tililtäsi sinä päivänä, kun lähetys on lähtenyt varastoltamme. Tilauksen yhteissumma kuitenkin varataan tililtäsi, kun maksu on vahvistettu. Näet varauksen yleensä verkkopankissasi.

  • Onko maksaminen verkkokaupassa turvallista?

    Kyllä. Antamasi maksutiedot ovat salaisia eikä Dickies to Wear tai kolmannet osapuolet pääse niihin käsiksi.

  • TOIMITUS

  • Kuinka kauan tuotteiden toimitus kestää?

    Huomioi, että lähetysaika ei ole sama kuin toimitusaika. Näet lähetysajan ostopainikkeen yllä, kun olet valinnut haluamasi tuotteen sekä koon ja värin. Jos lähetysaika on 1-2 arkipäivää, tarkoittaa se sitä, että tuote on varastossamme ja se voidaan lähettää saman tien. Jos lähetysaika on pidempi, niin olemme vastaanottamassa kyseisiä tuotteita niiden toimittajalta. Lähetämme kaikki tilaukset niin pian kuin mahdollista ja täten pyrimme optimoimaan lähetysaikaa.

    Toimitusaika riippuu valitsemastasi toimittajasta - GLS, UPS ja Post Nord toimittavat tilaukset yleensä 2-8 arkipäivän kuluessa.

  • Voinko noutaa tilaukseni itse?

    Et voi noutaa tilaustasi itse, sillä toimintamme perustuu vain verkkokauppaan ja lähetykset toimitetaan varastoltamme. Tuotteita ei ole mahdollista päästä katsomaan, noutamaan tai vaihtamaan varastoltamme käsin.

  • Kuuluuko tilaukseen Track & Trace -seurantanumero?

    Kyllä, kaikki tilaukset lähetetään seurantanumerolla. Saat viimeistään lähetyspäivänä sähköpostiisi automaattisen ilmoituksen, jossa ilmoitamme sinulle seurantanumeron.

  • Voitteko muuttaa tilaukseni toimitusosoitteen?

    Voit useimmiten tehdä muutoksia, jos et ole vastaanottanut vahvistusta siitä, että olemme pakanneet tilauksesi. Ota meihin yhteyttä soittamalla asiakaspalveluumme +45 38 40 67 87.

  • Mitä teen, jos pakettini seuraaminen ei ole mahdollista?

    Huomaa, että näet tilauksesi toimitustiedot vasta sen JÄLKEEN kun toimittaja on skannannut paketin - tämä tapahtuu yleensä sen päivän iltana, kun olet vastaanottanut seurantanumeron.

    HUOMAA: Tilaus voidaan lähettää vasta seuraavana päivänä, jos olet vastaanottanut seurantanumeron klo 15:00 jälkeen.

  • Mitä toimitusvaihtoehtoja minulla on?

    Lue vaihtoehdoista lisää kohdassa lähetys ja toimitus

  • TUOTTEIDEN PALAUTUS & VAIHTO

  • Kuinka voin vaihtaa tilaamani tuotteet?

    Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, tulee sinun lähettää se takaisin 30 päivän sisällä. Kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteet, niin hyvitämme maksetun summan takaisin sille tilille, josta tilaus maksettiin. Voit joko tilata uuden tuotteen saman tien tai odottaa, että olet saanut hyvityksen palautetusta tuotteesta.

  • Oletteko vastaanottaneet palautuspakettini?

    Palautetut toimitukset käsitellään pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä tilauksen vastaanottamisesta. Käsittelemme palautukset aina niin pian kuin mahdollista. Kiireisinä kausina voi kuitenkin olla, että palautusten käsittely voi viivästyä jopa 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta. Jos lähetit palautetut tuotteet paketissa, niin voit tarkistaa toimituksen seurantanumeroa käyttäen ja nähdä, jos olemme vastaanottaneet sen.

  • Voinko toimittaa pakettini itse?

    Et voi vierailla liikkeessämme, sillä toimintamme perustuu vain verkkokauppaan ja lähetykset toimitetaan varastoltamme. Tuotteita ei ole mahdollista päästä katsomaan, noutamaan tai vaihtamaan varastoltamme käsin.

  • Miksi hyvitetty summa ei vieläkään näy tililläni?

    Hyvitetty summa näkyy tililläsi 2-5 arkipäivän kuluessa. Jos käytit MasterCardia tai vastaavaa, voi hyvitys näkyä vasta seuraavan kuukauden alussa. Pyydä pankiltasi lisätietoa hyvitys- ja luottoasioissa.

  • Kuinka voin vaihtaa ostamani tuotteet?

    Jos haluat vaihtaa ostamasi tuotteet, tulee sinun lähettää ne takaisin 30 päivän sisällä. Kun olemme vastaanottaneet tuotteet, hyvitämme maksetun summan takaisin samalle tilille, jota käytit maksaessasi. Päätät itse tilaatko uudet tuotteet samantien vai odotatko, kunnes olet saanut rahat takaisin.

    Lue lisää tuotteiden vaihtamisesta täältä

  • Kuinka voin palauttaa ostamani tuotteen?

    Palautat ostamasi tuotteet lähettämällä ne takaisin 30 päivän sisällä vastaanottamisesta. Kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet, hyvitämme maksetun summan takaisin samalle tilille, jota käytit maksaessasi.

    Lue lisää tuotteiden palauttamisesta täältä